گفتگو با مهوش صبرکن بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر | مصاحبه با مهوش صبرکن بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر | گفتگو و مصاحبه با مهوش صبرکن | گفتگو با مهوش صبرکن | مصاحبه با مهوش صبرکن | مهوش صبرکن
گفتگو و مصاحبه با مهوش صبرکن بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر

بارون بهاری: مهوش صبرکن بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در خصوص معیار انتخاب نقش‌هایش اظهار داشت: معیار من برای انتخاب نقش‌هایم موضوع فیلم است دوست دارم خیلی بازی کنم که موضوعش در بطن جامعه باشد و به همراه راهکار آن در فیلم ارائه شود در این صورت مردم فیلم را با جان و دل نگاه می‌کنند.

وی ادامه داد: دوست ندارم فقط در نقش یک مادر خوب که در آشپزخانه است و غذا می‌پزد بازیگری کنم بلکه علاقه خلا بازیگری در نقش‌های سخت و متفاوت که نیاز به تلاش و فکر کردن دارد هستم.

بازیگر سریال «جراحت» در مورد فعالیت‌های اخیر خود گفت: در حال حاضر به دلیل این که ساخت سریال گفته شده است به همراه همسرم محمودپاک‌نیت در موسسه خیریه دار‌الاکرام کار خیریه انجام می‌دهیم. البته بعضی‌ اوقات کار خوب پیشنهاد می‌شود ولی به علت پایین بودن دستمزد قبول نمی‌کنم.

صبرکن در خصوص تاثیر تحصیلات آکادمیک بیان کرد: تحصیلات آکادمیک به بازیگر کمک می‌کند و در کنار این تحصیلات باید علاقه و پشتکار باشد زیرا همه این‌ها مکمل یکدیگرند.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» در پاسخ به این سوال که چرا بازیگران تئاتر تلویزیون را انتخاب می‌کنند گفت: تلویزیون مخاطب بیشتری دارد. ما بازیگران برای ملت ایران کار می‌کنیم و مردم در هر صورت تلویزیون را نگاه می‌کنند.

وی در پایان خطاب به علاقمندان حرفه بازیگری گفت: در این حرفه تحصیلات آکادمیک داشته باشند و به تماشای فیلم و سریال بپردازند و مطالعه و کسب اطلاعات را در این حرفه را فراموش نکنند.