گفتگو با پیمان طالبی مجری برنامه مردم چی میگن | مصاحبه با پیمان طالبی مجری برنامه مردم چی میگن | گفتگو با پیمان طالبی | مصاحبه با پیمان طالبی | پیمان طالبی

گفتگو و مصاحبه با پیمان طالبی مجری برنامه مردم چی میگن

پیمان طالبی مجری در خصوص اجرای برنامه «مردم چی میگن» گفت: با علی زاهدی 4 سال پیش برای آمدن به تلویزیون صحبت‌هایی داشتم، اما شرایط مهیا نبود، از طرفی پیشنهاداتی که از شبکه‌های دیگر به من شد را رد کردم، به خاطر اینکه دوست داشتم با علی زاهدی به تلویزیون بیایم و عید امسال شرایط فراهم شد و دکتر علی‌اصغر پورمحمدی معاون سیما، غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه 3 و ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه 3، کمک زیادی برای آمدن من از رادیو به تلویزیون کردند.

وی در خصوص تفاوت «مردم چی میگن» با دیگر برنامه‌های علی زاهدی عنوان کرد: تفاوت «مردم چی میگن» نسبت به برنامه‌های دیگر این است که از ابتدا قرار بود نظر مردم را در مورد موضوعی که در برنامه مطرح می‌کنیم، بگوییم. سوالات را خودمان مطرح نکنیم، بلکه بیشتر سوالات مخاطبان را بازگو کنیم.

وی در خصوص تفاوت اجرا رادیو و تلویزیون تصریح کرد: رادیو و تلویزیون دو جاده جداگانه است، البته من در سال‌های 85 تا 90 تجربه حضور در صدا و سیمای همدان را داشتم، در رادیو چون فقط صدا و حس منتقل می‌شود، باید توانایی منتقل کردن این حس را داشته باشی، اما در تلویزیون تصویر هم وجود دارد و مخاطب تصویر را می‌بیند. باید طوری اجرا کنی که برای مخاطب جذاب باشد، در کل نمی‌توانم اجرا در رادیو و تلویزیون را باهم مقایسه کنم.

وی افزود: رادیو را دوست دارم، خودم را رادیویی می‌دانم، اکنون که تلویزیون را تجربه کردم واقعا دوستش دارم، ان‌شاءالله بتوانم موفق باشم.

مجری رادیو جوان اظهار داشت: بستگی دارد ورود فردی که به تلویزیون آمده است، با فکر بوده یا نه، خود من اگر پیشنهادات سه سال پیش با تلویزیون را قبول می‌کردم قطعا شکست می‌خوردم و همه چیز بر می‌گردد به اینکه چقدر هر فرد از خود شناخت دارد و توانایی خود را بهتر از دیگران درک می‌کند و زمان ورود به تلویزیون را می‌داند.

وی تصریح کرد: فردی که در رادیو کار کرده، دیده شده است. بیشتر جنبه آمدن آن به تلویزیون این است که تجربه حضور در تلویزیون هم داشته باشد.

وی در خصوص برنامه‌های خود در رادیو و تلویزیون عنوان کرد: در برنامه «جوان ایرانی سلام» بخش سرگرمی بیشتر از اطلاع‌رسانی بود و سعی کرده‌ایم در اول صبح نشاط و انرژی  به شنوندگان منتقل کنم و در کنار آن خبرهای روز را هم اطلاع‌رسانی می‌کردیم. اما در برنامه «مردم چی میگن» که یک برنامه عصرگاهی است، سعی کردیم دو بخش سرگرمی و اطلاع‌رسانی را به یک میزان در برنامه داشته باشیم، با همان انرژی که در رادیو جوان داشتم برنامه را اجرا می‌کنم و انرژی من تغییر نکرده و ساختگی هم نیست.

وی در خصوص اجرای ایستاده گفت: خود من هم ایستاده اجرا کردن را دوست دارم، از طرفی هم در ابتدای کار علی زاهدی گفت: چیدمان دکور طوری است که ایستاده اجرا داشته باشیم.

طالبی در خصوص کارکردن با علی زاهدی عنوان کرد: تجربه کارکردن با وی خیلی خوب است، زیرا تلویزیون را لمس کرده و کاربلد است و در لحظه می‌تواند تصمیم بگیرد، همچنین من با خودم قرار گذاشته بودم که یا با آقای زاهدی به تلویزیون میام یا نه و شاهد من تهیه‌کنندگانی هستند که پیشنهاد دادند و من قبول نکردم.

وی در خصوص مجریانی که با زاهدی شروع کردند، تصریح کرد: فرزاد حسنی، احسان علیخانی و علی ضیاء جزو مجریانی هستند که با علی زاهدی شروع کردند، امیدوارم با پشتوانه علی زاهدی برای من اتفاقات خوبی بیفتد. تجربه و کارگردانی وی خیلی خوب است.

وی ادامه داد: اتفاق خوبی که در مدت سه ماهی که برنامه «مردم چی میگن» را اجرا می‌کنم برایم رخ داده، این است که یک مخاطب هم به من نگفت ادای کسی را درآوردم، زیرا من سبک خودم را در تلویزیون اجرا کردم.

وی خاطرنشان کرد: با تغییر و تحولاتی که در برنامه خواهیم داشت، امیدوارم بتوانیم ایده‌های جدیدی که در نظر داریم را در برنامه «مردم چی میگن» اجرا کنیم.