بیوگرافی علیرضا جعفری بازیگر نقش احسان سنگی سریال آقا و خانم سنگی | عکس های علیرضا جعفری بازیگر نقش احسان سنگی سریال آقا و خانم سنگی | علیرضا جعفری بازیگر نقش احسان سنگی سریال آقا و خانم سنگی | بازیگر نقش احسان سنگی سریال آقا و خانم سنگی | احسان سنگی سریال آقا و خانم سنگی | بیوگرافی و عکس های علیرضا جعفری | بیوگرافی و عکس های احسان سنگی سریال آقا و خانم سنگی | بیوگرافی و عکس های احسان سنگی | احسان سنگی | علیرضا جعفری

بیوگرافی و عکس های علیرضا جعفری بازیگر نقش احسان سنگی سریال آقا و خانم سنگی

بارون بهاری: علیرضا جعفری متولد 1372 است و برادرزاده امیر جعفری است. اولین تجربه بازیگری او در مجموعه دیوار کاهگلی بود و تا به حال در فیلم‌های مهمان مامان. بازگشت به گذشته و یک دزد و چهاربچه و مجموعه‌های جزیره جادویی، لبه تاریکی، آیینه عبرت، متهم گریخت، بچه‌های خیابان ، ۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و مادرها و آقا و خانم سنگی ایفای نقش کرده است.

بازیگر فیلم‌های بچه‌های خیابان و مهمان مامان ضمن اشاره به ترس از سوار شدن به هواپیما گفت: قرار بود برای یک کاری با هواپیما به کشور ترکیه سفر کنیم شب قبل از مسافرت چون از پرواز با هواپیما واهمه داشتم این موضوع را با عمویم امیر جعفری در میان گذاشتم و ایشان مرا از پرواز و این‌که هیچ مشکل پیش نمی‌آید مطمئن کرد. فردا وقتی که برای پرواز به فرودگاه رفتیم پرواز کمی تاخیر داشت و من که کمی دلهره داشتم اظهار ناراحتی کردم. بعد از این‌که پرواز شروع شد ترس دوباره به سراغم آمد از شانس بد من هواپیما هم وضعیت خوبی نداشت و بدی آب و هوا هم مزید بر علت شده بود. تکان‌های شدید و افتادن در چاله‌های هوایی جان به لبم کرد و خلاصه بعد از یک و نیم ساعت پرواز به مقصد رسیدیم و من دعا کنان از هواپیما پیاده شدم و تصمیم گرفتم که دیگر با این وسیله خطرناک مسافرت نکنم. چون در تمام طول پرواز فکر می‌کردم، یا هواپیما سقوط می‌کند و یا من از ترس سکته می‌کنم و میمیرم.

عکس های علیرضا جعفری بازیگر نقش احسان سنگی سریال آقا و خانم سنگی

علیرضا جعفری بازیگر نقش احسان سنگی سریال آقا و خانم سنگی

بازیگر نقش احسان سنگی سریال آقا و خانم سنگی

احسان سنگی سریال آقا و خانم سنگی

بیوگرافی و عکس های احسان سنگی سریال آقا و خانم سنگی