گفتگو با سمیرا حسینی بازیگر تئاتر و تلویزیون | مصاحبه با سمیرا حسینی بازیگر تئاتر و تلویزیون | گفتگو و مصاحبه با سمیرا حسینی | گفتگو با سمیرا حسینی | مصاحبه با سمیرا حسینی | سمیرا حسینی

گفتگو و مصاحبه با سمیرا حسینی بازیگر تئاتر و تلویزیون

بارون بهاری: سمیرا حسینی بازیگر تئاتر و تلویزیون درخصوص کارهای جدید خود گفت: در حال تمرین نمایش REM محسن میرزاخانی هستم. این نمایش پست مدرن درباره مرحله‌ای در رویا با معنای REM است که به برخی از اتفاقات این مرحله می‌پردازد.

وی افزود: چند سالی است که میرزاخانی را می‌شناسم. در این نمایش تمرینات خوبی داریم. بدون هیچ ادعایی بازیگر را به خوبی هدایت می‌کند و در راستای شخصیت کاراکتر بازیگر را راهنمایی می‌کند. این نمایش دکور، طراحی لباس و جلوه‌های ویژه تئاتری خاصی دارد.

بازیگر «آسمان همیشه ابری نیست» عنوان کرد: تئاتر سختی خاص خودش را نسبت به تصویر دارد و بچه‌های تئاتر با تجربه‌ای که دارند خیلی راحت در تصویر کار می‌کنند و بهتر از عهده نقش برمی‌آیند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه تئاتر خواندم، علاقه خاصی به تئاتر دارم و بازی در نقش‌های متفاوت را می‌پسندم. هرچه نقش متفاوت‌تر از خودم باشد، بیشتر علاقه دارم، متأسفانه در تصویر نقش‌هایی که از لحاظ چهره و شخصیت با خودم نزدیک است پیشنهاد می‌شود اما در تئاتر نقش‌های متفاوتی را می‌توانم بازی کنم.

وی درخصوص استقبال از کار جدید تئاتر خود خاطرنشان کرد: استقبال قابل پیش بینی نیست، زیرا کارهایی بودند که با بازیگر چهره، فروش خوبی نداشتند اما بازیگران ناشناخته در تئاتر توانستند با نمایش خوب باعث استقبال مخاطبان شوند.