گفتگو با کیوان ساکت‌اف مجری و بازیگر | مصاحبه با کیوان ساکت‌اف مجری و بازیگر | گفتگو و مصاحبه با کیوان ساکت‌اف | زمان پخش سری جدید برنامه دیده شو | گفتگو با کیوان ساکت‌اف | مصاحبه با کیوان ساکت‌اف | کیوان ساکت‌اف

گفتگو و مصاحبه با کیوان ساکت‌اف مجری و بازیگر

بارون بهاری: کیوان ساکت‌اف مجری و بازیگر در خصوص فعالیت‌های هنری اخیر خود، گفت: در حال حاضر در برنامه «بی‌سیم» که پنجشنبه‌ها ساعت 20 از شبکه نسیم پخش می‌شود، حضور دارم و از هفته آینده ساخت سری جدید برنامه «دیده‌شو» با تغییرات جدید را آغاز می‌کنیم.

وی با اشاره به تاثیر تحصیلات آکادمیک در موفقیت هنرمندان، بیان کرد: تحصیلات آکادمیک به دلیل آموزش اصولی و ایجاد مسیری درست در موفقیت هنرمندان بسیار موثر است، اما این بدان معنا نیست که دانشگاه کسی را بازیگر می‌کند. در واقع قرارگرفتن در این فضا و آشنایی با افراد مختلفی که در عرصه هنر فعالیت می‌کنند در موفقیت افراد نقش دارد.

وی در خصوص ویژگی‌های مجریان در برنامه‌های نوجوان گفت: سن نوجوانان سن بسیار حساسی است، به همین دلیل مجری اینگونه برنامه‌ها باید از دغدغه‌های نوجوان بگوید، حرف دل آن‌ها را بیان کند و لحن نصیحت‌گونه نداشته باشد.

ساکت‌اف ادامه داد: همچنین برنامه‌هایی که برای گروه سنی نوجوان ساخته می‌شود، باید دارای جذابیت خاصی باشد تا مخاطب به جای اینکه به فضای مجازی سربزند، زمان خود را به تماشای برنامه‌های تلویزیونی اختصاص دهد. تنوع در برنامه و تغییر دکور می‌تواند از عوامل دیده شدن برنامه‌ها از سوی نوجوانان باشد.

وی در مورد الگوبرداری در اجرا گفت: من موافق الگوبرداری در اجرا نیستم، چون هرکس باید شیوه اجرای خود را پیدا کند. برای مثال ممکن است شعری را حسین پناهی به یک شکل و خسرو شکیبایی به گونه‌ای دیگر خوانده باشد و تفاوتی که در این دو اجرا وجود دارد، می‌تواند حس خوبی را به مخاطب منتقل کند.

ساکت‌اف در توصیه‌ای به علاقه‌مندان اجرا و بازیگری عنوان کرد: اجرا از هنرهای هفت‌گانه محسوب نمی‌شود، به همین دلیل علاقه‌مندان این حیطه باید از طریق شاخه‌های دیگر هنر، مثل بازیگری، خبرنگاری و ... برای ورود به اجرا تلاش کنند و سعی کنند از مسیر آکادمیک پا به عرصه هنر بگذارند.